niedziela, 9 marca 2014

Nieco spóźniony post

Hej misie ;)
Oglądaliście gale najlepszego bloga 2013r ? Ja niestety przegapiłam, ale trzymałam kciuki za Szczurka. Byłam pewna, że wygra.
Byłam na małych  zakupach w mieście ;)
Kupiłam sukienke na komers, teraz przeceny oraz pluszaka fejsa xd.
Dzisiejszy dzień nie zapowiadał sie szczególnie ciekawie, kiedy moja kumpela Marta zadzwoniła czy pojade z nią do Klaudii rowerami. Tata napompował mi opony i pojechałyśmy. Po godzinnej jezdzie w końcu dotarłyśmy i zaczęła się nasza sesja zdjęciowa.
Trwała 2 godziny. W między czasie zjadłyśmy chipsy i ciastka ale to szczegół. Po jakimś czasie od sesji pogapiłyśmy sie w facebooki i gdy było ciemno pojechałyśmy spowrotem.
Odziwo bardziej bałam się parku niż cmentarza Żydów xd Po rozdzieleni popędziłam do ciepłego domu i ustawiłam nową profilówkę ;)















Układ zdjęć miał byc inny, ale mój komputer [*]
Również nie co spóźnione, ale najlepszego z okazji dnia kobiet :D
Co dostałyście? Ja zestaw do paznokci i różę. Od chłopaków z klasy nic ;/ Nie można od nich zbyt wiele wymagać, ale nawet życzeń nie złożyli.
Dzisiaj byłam u wuja, kuzynek, cioć i cielaka xd na wsi, na obiado-kolacje. Fajnie było, pogadałam z kuzynkami, byłyśmy sie oprzejśc bo siedzieć w domu jednak nudno. Moje kuzynki to Ewelina i Hania mają 21/22 i 20. Dzień można zaliczyć do udanych ;)

1 komentarz: